Trailers of (new) movies |
Trailers of (new) movies |
May 18 2008, 12:35
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 3,005 Joined: 11-September 07 Member No.: 2 |
Iron Man (2008)
|
|
|
Jun 29 2008, 16:24
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 558 Joined: 18-September 07 From: Zwolle Member No.: 5 |
hahahaha charlotte, geweldig!! Ik ga eens even kijken op gespot
(by the way... kan je je nog herinneren dat ik vorig jaar voor erik werkte bij de Primera (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)... ik kijk net op mn bankrekening... heb ik 120 euro vakantiegeld gekregen(had ik nog tegoed) en 130 euro extra voor mn inzet en de steun die ik hem heb gegeven toen zn vader ziek was (kanker(is uiteindelijk in januari overleden)). Echt zo lief van hem:D) |
|
|
Jun 29 2008, 16:29
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 3,005 Joined: 11-September 07 Member No.: 2 |
(by the way... kan je je nog herinneren dat ik vorig jaar voor erik werkte bij de Primera (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ... ik kijk net op mn bankrekening... heb ik 120 euro vakantiegeld gekregen(had ik nog tegoed) en 130 euro extra voor mn inzet en de steun die ik hem heb gegeven toen zn vader ziek was (kanker(is uiteindelijk in januari overleden)). Echt zo lief van hem:D) Nice (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) Good job, wel verdiend (Y)(Kijk, zo 'makkelijk' is het uiteindelijk..) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th November 2024 - 02:48 |