Trailers of (new) movies |
Trailers of (new) movies |
May 18 2008, 12:35
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 3,005 Joined: 11-September 07 Member No.: 2 |
Iron Man (2008)
|
|
|
Dec 13 2008, 01:52
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 558 Joined: 18-September 07 From: Zwolle Member No.: 5 |
Ik ben vanavond naar Wit Licht geweest, echt een aanrader! Heel emotioneel. Tijdens het kijken weet je dat de gebeurtenissen in de film realiteit zijn, op dit moment gebeurt het gewoon in onze wereld! Ik heb iig weer een goed doel gevonden die ik ga steunen, War Child!
|
|
|
Dec 13 2008, 09:53
|
|
Advanced Member Group: Members Posts: 451 Joined: 21-February 08 From: Zwolle Member No.: 12 |
Tijdens het kijken weet je dat de gebeurtenissen in de film realiteit zijn, op dit moment gebeurt het gewoon in onze wereld! ja inderdaad! t is precies die gedachte die mij ook zo raakte.. zo erg.. blij dat ik het gezien heb... Had trouwens op mn vorig werk een collega van mijn leeftijd, afrikaans, studeerde hier in nl, vet stoer, volledig ingeburgerd.. (altijd op en top gestyled op t werk.. even voor t beeld) en bleek vroeger gewoon ook kindsoldaat te zijn geweest... de gedachte dat hij naast me btje gezellig zit te wezen en ondertussen dat soort ervaringen heeft gehad.. das zo ongelooflijk! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st November 2024 - 01:39 |